Često postavljena pitanja

1. Koji paket usluga ja pravi izbor za mene?

Botko paketi usluga raspoređeni su tako da zadovoljavaju različite potrebe klijenata u smislu obima i kompleksnosti njihovog poslovanja.
Ukoliko ste mala kompanija sa minimalnim zahtjevima za korisničkom podrškom, onda je vaš prvi izbor Botko Basic.
Botko Professional namijenjen je javnoj upravi, zdravstvenim i obrazovnim institucijama i preduzećima srednje veličine, koja imaju veće potrebe za adekvatnom i efikasnom korisničkom podrškom u svom poslovanju, a obrađuju podatke koji su dostupni javno.
Za sve ostale organizacije i kompanije čije poslovanje zahtijeva prilagođeni pristup obradi podataka i integraciju u različite sisteme i aplikacije namijenjen je paket usluga Botko Enterprise.

Kako biste precizno definisali vaše potrebe i napravili ispravnu odluku, naš tim vam stoji na raspolaganju za sve konsultacije.

2. Kako Botko prikuplja podatke?

Nakon što obavimo uvodni sastanak sa autorizovanim predstavnicima vaše organizacije i dobijemo pristup informacijama i podacima na kojima želite trenirati svoj chatbot, Botko obrađuje date podatke koristeći napredne modele vještačke inteligencije. Svi prikupljeni podaci su javno dostupni ili naknadno poslati u bilo kojem formatu od strane klijenta.

3. Šta ako želim koristiti Botka za upravljanje podacima koji nisu za javnu upotrebu?

Ukoliko Botka želite trenirati na internim bazama podataka sa ograničenom dostupnošću (paket usluga Botko Enterprise), važno je da naglasite protokole sigurnosti i strukturu pristupa odabranim informacijama i datotekama. U ovom slučaju, provodi se pojedinačna i prilagođena integracija chatbot-a u skladu sa vašim specifičnim zahtjevima.

4. Šta je stranica teksta, a šta upit?

Stranica je tekst koji sadrži informacije koje se unose u AI model, tj. informacije kojima želite da chatbot vlada u interakciji sa korisnicima. Jedna stranica podrazumijeva 500 riječi. Primjeri teksta koji se unosi u stranice su procedure, zahtjevi i obrasci, dokumenti, kao i sav sadržaj vaše web stranice na osnovu kojeg Botko stiče razumijevanje i oblikuje kontekst koji će pružiti korisniku u vidu jasnih odgovora na njihove upite.
Upit je jedna interakcija između korisnika i chatbot-a koja generiše informacije za koje je AI istreniran, tj. one informacije koje se nalaze unutar stranica teksta koje su implementirane u model. Jednostavnije rečeno, upit je jedan odgovor na postavljeno pitanje za koje je Botko istreniran da odgovori. Ukoliko je postavljeni upit izvan konteksta, tj. konverzacionalne prirode, upit se neće naplatiti.

5. Šta su statički, a šta dinamički podaci?

Statički podaci su informacije javno dostupne na web stranici klijenta ili informacije uvezene u digitalnom formatu. Kao što im i samo ime govori, statički podaci su nepromjenjivi, te se njihova izmjena (ukoliko je potrebno) dešava sa ažuriranjem podataka unutar vašeg paketa usluga.

Dinamički podaci su informacije koje se mijenjaju u realnom vremenu u skladu sa vašom aktivnošću u obradi baza podataka. Ova vrsta podataka uključena je u paket usluga Enterprise kao dodatna karakteristika vašeg AI chatbot modela.

6. Da li su tačnost i pouzdanost mojih podataka osigurani?

Tačnost i pouzdanost vaših podataka na kojima se chatbot trenira je zagarantovana. Nakon integracije Botka na vašu web stranicu, jednostavno možete testirati brzinu i efikasnost kojima odgovara na postavljena pitanja tako što ćete započeti razgovor unutar chatbot widgeta.

7. Koliko često se ažuriraju podaci kojima Botko upravlja?

Ovisno o paketu usluga koji ste odabrali, podaci kojima Botko upravlja će biti ažurirani prema sljedećoj frekvenciji: mjesečno za paket Basic, sedmično za paket Professional, i prema željenoj frekvenciji za paket Enterprise. Ažuriranje podataka znači da će se podaci na kojima je Botko istreniran obnoviti, tj. da će eventualne izmjene koje ste napravili u svojim podacima biti implementirane i u vaš chatbot.

8. Da li mogu nadograditi ili izmijeniti svoj paketa usluga?

Ukoliko uvidite da su vaše potrebe ili izazovi složenije prirode od onoga što ste inicijalno predvidjeli, svoj paket usluga možete zamijeniti za sljedeći obračunski period u odnosu na onaj u kojem ste podnijeli zahtjev. Ukoliko prelazite sa manjeg na veći paket usluga, osim povećane mjesečne naknade, obračunat će vam se i razlika u početnom fiksnom trošku za integraciju Botka.
Ukoliko uvidite da su vaše potrebe manje od predviđenog, tj. ukoliko prelazite sa većeg na manji paket usluga, smanjit će se iznos mjesečne naknade u skladu sa važećim cjenovnikom, te će se ograničiti količina treniranih podataka unutar granica u kojima je željeni model postavljen.

9. Da li mogu implementirati custom karakteristike u svoj chatbot?

Korisnicima koji imaju specifične i veće zahtjeve po pitanju karakteristika, funkcionalnosti, opsega, integracijskih mogućnosti, kao i izgleda chatbota, namijenjen je paket usluga Enterprise. Botko Enterprise nudi vam mogućnost personalizacije svih stavki koje paket usluga podrazumijeva, kao i dodatni, custom razvoj onih funkcionalnosti koje želite imati. Obzirom na specifičnost i prilagodljivost zahtjevima klijenata, svaki Botko Enterprise je jedinstven i samo jedan, tj. izrađuje se posebno za svakog klijenta. Integracijske mogućnosti vašeg chatbota unutar paketa usluga Enterprise su neograničene, što znači da se Botko može postaviti u bilo koji od vaših postojećih sistema, te vašim korisnicima ponuditi bolje iskustvo ne mijenjajući njihove trenutne navike.